FAQ

Vi håber du kan finde svaret på dit spørgsmål her på siden ellers må du altid meget gerne kontakte os og så skal vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe med at besvare dine spørgsmål.

Tapaskassen

Hvad er der i kassen?

Indholdet i kassen varierer fra gang til gang, derfor er det svært at fortælle 100% hvad der er i kassen før omkring d. 15 i hver måned. Vi har stor glæde ved at finde lækre forskellige ting til jer hver måned, så derfor har vi også brug for lidt tid til at sammensætte kassen. Så fra d. 15 i hver måned, må i ALTID gerne skrive til os og høre hvad der er i kassen, så kan i sagtens nå at bestille, hvis indholdet falder i jeres smag. Der vil altid være omkring 15-20 elementer i hver kasse.

Dog kan vi altid love at disse elementer i et eller andet format er i kasserne:

– Sortfodsskinke
– Oliven
– Pølse
– Ost
– Dyppelse

[accordion-item_inner title=”Hvornår er der deadline for at bestille en kasse?”] [/accordion-item_inner]

Hver måned omkring d. 20 er der deadline for den kommende måneds kasse. Det vil sige at bestiller man f.eks. d. 19 marts ankommer den i starten af april. Og bestiller man d. 21 ankommer kassen i starten af Maj.

Hvis man bestiller d. 20, variere det lidt om den når at komme med, så hvis du ligger ordren på denne dato, så hold øje med vores nedtællingsur inde hvor man bestiller kasserne.

* OBS nogle måneder er der behov for lidt tidligere deadline (ikke før d. 19) men så vil det fremgå at nedtællingsuret inde ved bestilling.

[accordion-item_inner title=”Hvorfor er der prisforskel på abonnementerne?”] [/accordion-item_inner]

Priserne variere ud fra hvor ofte du modtager kassen. vi vil selvfølgelig gerne have jer med ombord hver måned, så derfor er abonnementsløsningerne billigere end prøvekassen.

[accordion-item_inner title=”Hvis jeg skal på ferie, kan jeg springe en kasse over?”] [/accordion-item_inner]

JA, uden problemer. Blot send os en mail seller besked, så sørger vi får du springer over når du ønsker det.

Hvornår modtager jeg Tapaskassen?

Vi afsender Tapaskassen her fra Spanien den sidste dag i måneden og du kan forvente den leveret hos dig 7-10 dage efter,

Hvor lang opsigelse har jeg på mit Tapaskasse medlemsskab?

Vi har ingen bindingsperiode, så du kan opsige når du ønsker. Dog skal din opsiges være hos os inden den 19. i måneden kl. 23.59, da vi her begynder at producere Tapaskasserne.

Kan jeg få glutenfri eller laktosefri kasser?

På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at vælge glutenfri eller laktosefri kasser. I er altid velkomne til at skrive efter d. 15. i hver måned, hvilke elementer der er i den næste kasse, så kan i selv vurdere om i vil have den eller ej.

Kan jeg bytte elementer ud i kassen?

Det er desværre ikke muligt at bytte elementer ud i kassen, alle kasser bliver pakket med de samme elementer i.

Hvordan sikre i jer at varerne kan holde sig?

Alle produkter i kassen er nøje udvalgt så de ikke har behov for kulde under transport. Det er en god ide at opbevare ost, pølse og skinke på køl når kassen er modtaget, da det derved holder sig længere, men dette er ikke et krav.

Nogle gange kan det ske at der er brud på vaccumpakningen af ost eller skinke, selv det mindste hul kan bryde det, og dette gør at produkterne kan blive dårlige, hvis dette sker, skriver i selvfølgelig bare til os med billeder og så finder vi en løsning som i bliver mest glad for.

Kan jeg modtage en faktura?

Hvis du har behov for en faktura, finder du den under ordre bekræftelsen, som du har modtaget på mail. Hvis den er blevet væk, skriver du selvfølgelig bare til os, så sender vi den til jer.

Forsendelse

Hvordan bliver varerne pakket?

Vi pakker varerne forsvarligt og sikkert i kvalitets kasser, så de ikke lider skade under transporten. Skulle dine varer mod forventninger have taget skade under transporten, så skal du love os, at du tager kontakt til os så vi kan finde en løsning.

Hvordan bliver varerne sendt fra Spanien til Danmark?

Vi sender alle varerne, inklusiv Tapaskassen, via danske fragtleverandører.

Diverse

I bor i Spanien, men virksomheden ligger i Otterup?

For at vi kan modtage danske betalingskort og Mobilepay kræves det, at vi er en dansk registreret virksomhed. Derudover synes vi også det giver dig endnu mere tryghed at handle med en dansk virksomhed under alle de regler du kender i Danmark.

Hvordan skal jeg opbevare min skinke?

Vi har lavet en lille guide til hvordan du bedst opbevare din skinke, den finder du lige her.

Hvad er forskellen på de forskellige sortfodsskinke klasser?

Vi har skrevet en forklaring til de forskellige klassificeringer og hvad der adskiller de forskellige. Du kan læse vejledningen her.