FAQ

Vi håber du kan finde svaret på dit spørgsmål her på siden ellers må du altid meget gerne kontakte os og så skal vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe med at besvare dine spørgsmål.

Tapaskassen

Hvis jeg skal på ferie, kan jeg springe en kasse over?

JA, uden problemer. Blot send os en mail seller besked, så sørger vi får du springer over når du ønsker det.

Hvornår modtager jeg Tapaskassen?

Vi afsender Tapaskassen her fra Spanien den sidste dag i måneden og du kan forvente den leveret hos dig 7-10 dage efter,

Hvor lang opsigelse har jeg på mit Tapaskasse medlemsskab?

Vi har ingen bindingsperiode, så du kan opsige når du ønsker. Dog skal din opsiges være hos os inden den 20. i måneden, da vi her begynder at producere Tapaskasserne.

Forsendelse

Hvordan bliver varerne pakket?

Vi pakker varerne forsvarligt og sikkert i kvalitets kasser, så de ikke lider skade under transporten. Skulle dine varer mod forventninger have taget skade under transporten, så skal du love os, at du tager kontakt til os så vi kan finde en løsning.

Hvordan bliver varerne sendt fra Spanien til Danmark?

Vi sender alle varerne, inklusiv Tapaskassen, via danske fragtleverandører.

Diverse

I bor i Spanien, men virksomheden ligger i Otterup?

For at vi kan modtage danske betalingskort og Mobilepay kræves det, at vi er en dansk registreret virksomhed. Derudover synes vi også det giver dig endnu mere tryghed at handle med en dansk virksomhed under alle de regler du kender i Danmark.

Hvordan skal jeg opbevare min skinke?

Vi har lavet en lille guide til hvordan du bedst opbevare din skinke, den finder du lige her.

Hvad er forskellen på de forskellige sortfodsskinke klasser?

Vi har skrevet en forklaring til de forskellige klassificeringer og hvad der adskiller de forskellige. Du kan læse vejledningen her.